onsdag den 18. maj 2011

Kaffedate på Riget

k

Riget er måske ikke det mest eksotiske sted at drikke kaffe, men hold op, hvor smagte den godt i dag!
Min fars skanning viste, at kræften ikke havde bredt sig, måske endda var svundet en smule.
Ifølge prognoserne skulle det ikke have været særlig sandsynligt, at vi kunne sidde sammen og drikke kaffe i dag, men det kunne vi :)
Min far har altid sagt, at vor herre ikke vil have ham, og at fanden ikke tør tage ham.
Så måske er det fordi, at de stadig sidder og diskuterer, at jeg har min far endnu?
Jeg håber i hvert fald på, at forhandlingerne trækker ud et godt stykke tid endnu!


- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Dejligt Maria, at scanningen har bedre nyt end frygtet! Jeg har ikke så mange ord, men mange tanker, jeg ikke kan sætte ord på.
    Knus
    Anne

    SvarSlet
  2. Hurra for kræft der svinder ind og forældre der får lov at blive hos os!

    SvarSlet
  3. Det er jeg rigtig glad for at høre, Maria! Og ja, jeg håber også at forhandlingerne trækker længe ud! Alt godt til jer :-)

    SvarSlet
  4. Det var da en dejlig nyhed!

    SvarSlet
  5. Phew, sikke en dejlig besked at få.
    Jeg er sikker på at den kaffe i dag havde smagt himmelsk, om I så havde nydt den i helvede ;-)
    Knus fra Anne Lotte

    SvarSlet
  6. Dejligt med gode nyheder:-)

    SvarSlet
  7. Tak for jeres søde kommentarer:

    Onkel Anne: Kender alt til at have mange tanker, men få ord, så jeg siger tak for knus og sender et lige tilbage :).

    Karoline: Ja, hurra og tak for vores velfærdssamfund, der gør det muligt at forlænge folks liv på den måde :)

    Asli: Tak skal du have :). Jeg håber også, at de finder mange flere punkter endnu, som de skal diskutere ;)

    Anne: Ja, det var s.. en rigtig dejlig nyhed. Nu er der ro på det næste stykke tid :)

    Anne Lotte: He, he, det har du nok ret i. Der er dog lidt plusser ved at drikke kaffe i Rigets cage: Nydelige unge mænd i hvide kitler, der går forbi ;)

    Fie: Så skønt, så skønt :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...