mandag den 2. maj 2011

At være noget for sig selv


At være noget for sig selv er nok ikke noget, som jeg umiddelbart går og drømmer om, at folk omtaler mig som. Så er man jo sådan lidt til en side måske, eller måske lidt sær eller lidt for speciel til at være sådan en rigtig social vindertype.
Små broche-billeder af Sofie Voetmann

Til gengæld går jeg og drømmer om at være noget for mig selv lidt mere, i den forstand, at jeg gerne vil gøre (flere) ting, der bare gør mig glad og tilfreds. Så derfor har jeg altså taget en ret stor beslutning, som blev effektueret her igår. Jeg har meldt mig ud det skønne designkollektiv Workshop Copenhagen, som jeg er medlem af pr. 1. august.
Ufff, det var ikke nemt, for jeg kan jo godt lide fællesskabet og inspirationen. Og måske er jeg også lidt til fals for den "identitet" det giver mig som kreativt menneske.
Tænk sig, at få lov til at være med i selskabet af kreative damer, der laver så skønne ting som de her:


Glasflasker af Siri Stokkegrand

 Og den her:


Tehætte af Karina Kappelgaard

Og dem her:


Ringbind af Marie Nørreby


Og den her:

Kæmpe pon pon af Tina Kraft


Og det her:

Billede af Rikke Winther Andersen

Men jeg har altså alligevel taget beslutningen. Jeg har taget den fordi jeg rigtig gerne vil engagere mig ordentligt i det jeg laver. Og med et fuldtidsjob og en kræftsyg far, så er det så svært at være med 100% og samtidig være noget for mig selv. Så jeg har måttet erkende, at det ikke er tiden for det lige nu.
Til gengæld har jeg så bestemt mig for, at det må blive springbrættet til at gøre noget ved det der Amio. Jeg håber, at det giver mere energi, og at jeg ikke fortryder sådan lige foreløbig ;)

4 kommentarer:

  1. Kys og kram til dig, fordi du tør stole på dine egne behov lige nu!

    SvarSlet
  2. Det handler om at følge mavefornemmelsen og mærke efter, og det lyder som om, at du har nok at kæmpe med lige nu. Håber du får mere energi og held og lykke med amio:)

    SvarSlet
  3. Så godt å høre at du tar beslutninger som gjør at du tar var på deg selv! Du er så klok. Sender gode tanker:) Kleeeem

    SvarSlet
  4. Onkel Anne: Tusind tak. Jeg tager dem til mig og holder fast i beslutningen! Forøvrigt et rigtig fint indlæg du havde hos Mette. Du er sgu så sej!

    Anne: Ja, det er lige det med den mavefornemmelse. Jeg faldt over en bog på biblioteket i dag, der hedder "Bare gør det".... Og jeg lånte den, selvom det vist er sådan en rigtig selvhjælpsbog ;) Men titlen var fin, og måske har den alligevel et og andet at byde på :)

    Line Katrin: Tak :) Jeg sender også mange gode tanker til dig. Forøvrigt, så er det bare sådan en fin måde, du har valgt at udfylde awarden på. Jeg glæder mig til at se mere -og at se flere fine illustrationer :)

    Klem herfra til jer alle tre :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...