søndag den 15. maj 2011

Du blogger for meget

Aaaj, vel? Man kan da ikke blogge for meget?
Jeg var forbi en stor genbrugsbutik,der også havde møbler og dims og dut igår. Og jeg syntes, at alt var skønt, sådan næsten da. Så måske havde søsteren ret, da hun sagde, at jeg blogger for meget, for min begejstring over mange af tingene skyldtes jo, at jeg har set det rundt omkring i blogland og fået øjnene op for en masse nye måder at redesigne og bruge genbrugsting på i hjemmet. Tak blogland :)
Nå,men lige der, var det nok alligevel godt, at søsteren var med, så jeg fik tænkt mig lidt om. For nok passer tingene måske ind i andres hjem, men det er jo ikke det samme som at det ville falde helt i tråd med stilen herhjemme. Lidt fik jeg dog med hjem:
Finre retro-metalcoasters med frugt og bær. Jeg er vist ved at udvikle en samlermani med coasters i en grad, så jeg frygter at det næste bliver, at jeg begynder at gå til banko og se tv2-Charlie!

Stor Wiinblad-platte/fad, som jeg bl.a.har set, at Asli bruger som tallerkener, og det ser bare fint ud. Så jeg takker for inspirationen, og håber, at jeg finder nogle flere til en god genbrugspris :)


En lækker lille skuldertaske, som jeg tror vil se brandgodt ud både til et par cowboyshorts og en fin sommerkjole.

Og et barometer. Ja,et barometer! Søsteren fik nemlig et kreativt indfald, da hun så alle de gamle barometre hænge på væggen i genbrugsen: "Hvad med fx at male det pink?!" Jo, da. Eller sort, eller petroleumsblå, eller orange, eller... Det bliver næste maleprojekt, når jeg besøger hende næste gang, for hun købte nemlig også et :)
Kender I mon til det med at blive smittet helt vildt af en eller anden ting herinde i blogland ;)?

1 kommentar:

  1. Jotak, jeg kender godt det der med at blive inspireret af blogland. Jeg har konstant lyst til at flytte om herhjemme og få nye møbler :-D

    Lækre ting, du har fundet!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...