lørdag den 29. januar 2011

Så fin, så fin en illustration, jeg har vundet...

Line Katrin med bloggen Mola-mo udloddede denne smukke illustration i sin give away. Og det blev mig, der vandt. Juhuu:)


 Lige netop den illustration tiltalte mig utrolig meget, da Line Katrin, der har lavet den, beskrev den med disse ord:

"Denne illustrasjonen handler for meg om den første kjærligheten. Den nyskjerrigheten, undringen, respekten, varmen og forelskelsen man føler når man møter en spesiell person. Jeg har tror ofte man glemmer denne ubeskrivelige følelsen man hadde når man møttes når årene går."


Jeg synes, det er en så fin tanke og filosoferen over kærligheden at overføre til en illustration. For hvem kender ikke til, at man af og til pludselig står og bruger meget mere energi end godt er på at være optaget af alt muligt praktisk i et forhold og liv sammen, end det der måske er allervigtigst - nemlig: nysgerrigheden, undringen, respekten, varmen og forelsken?


Jeg vil finde et rigtig godt sted at hænge illustrationen op. Et sted, hvor jeg dagligt kan kigge på den, og tænke på Line Katrins fine og kloge tanker bag den, så jeg hver dag kan huske på, at pleje, værdsætte og huske kernen i forholdet - kærligheden og respekten, og ikke mindst nysgerrigheden.
Tak Line Katrrin for den skønne illustration og for påmindelsen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...