lørdag den 23. april 2011

Wrrrummm wrrrumm!

Den indre biker-chick er fundet frem her til aften.


Da jeg var 19 år fik min far en motorcykel i 50-årsfødselsdagsgave. Faktisk en gammel veteran han engang i dårlige tider havde været nødsaget til at sælge. Og der var så muligheden for at købe den tilbage til ham.
Tvillingesøsteren og jeg tog derfor i et anfald af kådhed og besluttede os for at tage mc-kort.
Det var fedt, men desværre havde vi ikke råd til en motorcykel selv og farens med kickstarter kunne vi ikke sparke igang. Så kørslen på motorcykel har ligget stille i mange år.
Men i dag fik jeg lov at tage en tur alene på svogerens nye motorcykel. Jeg bævede en del, men da jeg først var igang... Wåååhåååw!!! Jeg er solgt! Og jeg skal til at spare op nu :)

3 kommentarer:

  1. Hvor feeeeeedt. Elsker at køre på motercykel. Det er desværre altid bare bagpå. Ville så gerne have et kørekort. Det må have været så fedt.

    SvarSlet
  2. Vibeke, det var også virkelig fedt. Har også siddet bag på min fars motorcykel mange gange, og det i sig selv er jo også rigtig skønt :)Men kan godt forstå, at du gerne selv vil have kortet. Det var faktisk utrolig nemt at tage, men selvfølgelig koster det lidt penge...

    SvarSlet
  3. Hei! Så koselig med kommentar på bloggen min *smil*. Hvor kan jeg få tak i avhandlingene av Skyggebjerg? Ligger de på internet?? VELDIG interessert.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...