lørdag den 2. april 2011

En lille påske-give away...

Skulle det være noget med lidt uhøjtideligt påskepynt?



I så fald, har jeg tænkt mig at udlodde 10 styks af disse "statement"-påskeæg til ophængning --> 2 af hver i hver farve/papir.



Lige så uhøjtidelige som æggene er, lige så uhøjtidelige er give awayen. Den løber kun indtil torsdag aften kl. 20 (så de kan nå frem inden påskeferien), og eneste regel er, at du skal efterlade en kommentar - og din mail, hvis du ikke er fast læser, eller har en blog.

Ps! Ved I hvem, der deler aviser ud i himlen?


... De ti bud! :o) :o) :o)

Du må selvfølgelig gerne bruge billeder til link, hvis det skulle være.

Hav en dejlig weekend!

19 kommentarer:

  1. de er virkelig seje - jeg vil meget gerne være med :)

    x

    margit fra creativetail

    SvarSlet
  2. Hæhæ!
    Vil da også gerne være!
    God weekend!
    Kh

    SvarSlet
  3. Hvor sjovt...:-) Jeg er også klar og på.

    SvarSlet
  4. Årh ja - hvor ER de bare cool, Maria! Jeg vil sandelig gerne vinde - og smider lige et link ovre hos mig. KH Lisbeth

    SvarSlet
  5. Ha ha hvor er de sjove! Jeg er med:)

    SvarSlet
  6. Herligt, at I vil være med. Og tak for de søde kommentarer :)

    SvarSlet
  7. De ti bud...haha! Jeg er også med :-D

    SvarSlet
  8. Ej det er virkelig en sjov ide!! Og jeg ejer ikke noget påskepynt så det ville da være helt fantastisk at starte samlingen med disse!! Jeg krydser hvad der krydses kan :D

    SvarSlet
  9. Totalt lækker give away og griner stadig over den med de 10 bud ... fnis!
    Jeg skal da selvfølgelig være med - de påskeæg er TOTALT mig! :-D
    Ha' en lækker aften.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  10. Asli, Jeanette og Jane: I skal være så velkomne.
    Skønt at I også griner over den med de ti bud. Jeg griner stadig hver gang jeg hører den eller fortæller den, selvom det er hundrede år siden, jeg hørte den første gang... (måske et tegn på lidt dårlig humor fra min side af) :)

    SvarSlet
  11. Tak Karianne, det er jeg glad for :)

    SvarSlet
  12. Øj, de er fede, og lækker blog du har :-)

    SvarSlet
  13. Hov kan lige nå at være med :)

    SvarSlet
  14. Dem gad jeg virkelig godt se med fingrene, så jeg vil rigtigt gerne være med.

    Lækker, lækker blog i øvrigt!

    SvarSlet
  15. Tak Cugina:)
    Jeg nu trukket en vinder, og det blev Jane med bloggen Brilleting.
    Tak til jer andre for at deltage:)

    SvarSlet
  16. Super seje æg :)

    Hilsen

    Malthe
    italiensk restaurant København
    http://italienskrestaurantkøbenhavn.dk/

    SvarSlet
  17. Tusind tak, Malthe :)
    Også en meget fin hjemmeside du har dig. Italiensk mad og vin - uhhhmmm!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...