mandag den 11. april 2011

Designletters/Wall stickers DIY

Designletters er dejlige, men dyre. Så jeg har eksperimenteret med at lave mine egne. Det er dog søsteren og hendes mand, der er blevet udsat for eksperimentet...



Ja, de hedder Roy til efternavn (røg i køkkenet - ho ho ;) ).



Jeg har brugt selvklæbende hyldepapir, som jeg har tegnet bogstaver på (spejlvendt) og klippet ud.



Proportionerne kunne være bedre, hvilket de også bliver, når jeg skal lave nogen til mit eget køkken. Men først skulle jeg bare lige se, hvordan det virkede.
Jeg forestiller mig, at jeg vil printe teksten med en sej skrift og tegne efter. Der er masser af gratis og fin skrift på freefonts. dk.
Hyldepapiret koster 50 kr. for en rulle, så det er jo en del billigere end designletters til 30 kr. stykket :)

8 kommentarer:

  1. NICE!!! Men med min rystende hånd, får jeg sgu aldrig skåret noget :)

    SvarSlet
  2. He, he Anne. Jeg har brugt en saks - det er lidt nemmere at styre :)

    SvarSlet
  3. Tak Dorit :)
    Jeg skal måske også lige nævne, at de er supernemme at pille af væggen og flytte rundt med...

    SvarSlet
  4. Tak, Birgitte :). Papiret er faktisk købt ret tæt på dig. Nemlig i farvehuset på Helligkorsvej. Der har de altså utrolig god service, synes jeg :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare et rigtig godt fif! Hvis man roder lidt rundt på Etsy, så er der masser af sjove forslag til forskellige rum i huset. Men du kan selv finde på :-) Jeg drømmer om en kageopskrift på væggen i køkkenet.

    SvarSlet
  6. Anette: ja, Etsy er også et rigtig dejligt sted at samle inspiration :). Lyder som en rigtig fin idé med en kageopskrift. Kan man få det som færdig wall sticker? Tror nemlig, at det ville tage lidt tid, hvis man skulle klippe alle bogstaverne ud selv ;).

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...