lørdag den 9. april 2011

Når overkommandoen kommer hjem...

Så bliver der sat ting og sager op.


Det har kæresten i hvert fald skrevet til mig. Jo, jo, det er da dejligt med lidt æresfrygt, men det er jo bare 2 af de dersens usynlige boghylder, som vi egentlig er ret enige om placeringen af. Må vist arbejde på at lægge lidt af indretningsansvaret fra mig, så han godt tør sætte ting op, selvom jeg ikke er hjemme ;).


Lige nu sidder jeg på min pind i Studiestræde og passer Workshoppen, mens jeg nyder forårsvejret og det københavnske leben. Har lige haft besøg i butikken af 7 svenske damer på 50+, der var helt oppe at køre over alt det dims og dut, som var samlet på et sted. Virkelig herligt og opløftende - sådan nogle ture til verdens hovedstæder vil jeg også tage på med mine veninder - også når jeg er 50 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...