søndag den 17. april 2011

Oh Lord, won´t you buy me...

Så´n en rigtig dejlig hund, som den her fx - og gerne et hus også, så jeg har plads til den?
Svigerforældrenes hund Frida (f.k.a. "Fame"), som er med en tur til Sjælland her i påskeferien.
Eller et sommerhus....


Hvor jeg kan gå i haven, og nyde det spirende forår...


...Og selv har plads til at vaske min bil... eller i hvert fald få kæresten til det ;)


Og hvor jeg kan sidde ude i solen og nyde at lave... ingenting, blive gammel og måske stadig have en ligeså cool stil som kærestens morfar her på 86 år  :o)!

Tilføj billedtekst
Og hvor der også er plads til at kærestens lillebror fra Jylland kommer på besøg, så de kan glæde sig over hinandens selskab og opføre sig ligeså fjollet og drenget, som de gør i den der IKEA-reklame "Godt at se dig igen gamle ven". En smule anstrengende, men sødt :)



Indtil videre nyder jeg bare, at svigerbedsteforældrene har sommerhuset, at svigerforældrene har medbragt hunden og at vi allesammen kan holde lidt påskeferie sammen - og ikke mindst fik fejret svigerbedsteforældrenes diamantbryllup igår - hurra for kærlighed og påskeferie!

Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ih, det er så dejligt med drømme. Og det ser ud til at være et rigtig dejligt sted at holde påskeferie! God påske til dig og dine!
    Kh

    SvarSlet
  2. Skal du/I iøvrigt på forårsmarked med en stand??

    SvarSlet
  3. Ja, der er ikke noget bedre. Og drømmen om hund og hus er naturligvis ret forbundne. Men, når man vil bo i Roskilde, så skal der vist drømmes et par år endnu... Nej, vi har ikke en stand på forårsmarkedet. Hvad med dig?
    Jeg overvejer at tage derover og kigge, hvis det ellers passer ind i de andre planer. Det lyder jo til at blive helt fantastisk!
    Du må også have en rigtig dejlig påske :)
    Kh.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...