mandag den 31. oktober 2011

Award... gradbøjet en smule

Awards siger man jo ikke nej til. Jeg gør i hvert fald ikke ;). Katrine med bloggen Risse og Co har været så sød at give mig en award.  Tusind tak for den Katrine!
Da det ikke er så forfærdelig længe siden, at jeg fik en anden award, har jeg valgt at fortolke reglerne for awarden lidt...

Men først de oprindelige regler. Nogle af dem, vil jeg nemlig være tro mod.


1. Takke og linke tilbage til den person der har tildelt dig awarden. Selvfølgelig :)
2. Give den videre til 8 andre bloggere, som du har opdaget for nyligt. Jeg tillader mig at henvise til dette indlæg, hvor jeg linker til 8 af de blogs, jeg har opdaget for nylig.
3. Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres pris 
4. Fortælle 8 ting om sig selv ... Jeg har fortalt en del ting efterhånden, og jeg tænker, at I nok ikke gider læse om min sindsoprivende spændende tur i fakta her til aften, eller mængden af lakrids mellem mine tæer (bare rolig, den er minimal). Derfor vælger jeg i stedet at vise 8 billeder af ting,som jeg gerne ville lave selv, hvis jeg pludselig fik to ugers ferie nu. De er selvfølgelig fra Pinterest (se evt. linket til min Pinterestprofil i højre sidebar).








Det lugter da også lidt af at fortælle 8 ting om mig selv, ik? 

3 kommentarer:

  1. Hey, hvis jeg havde 14 dage fri er der nu vist også 8 ting jeg godt gad lave selv;-)

    SvarSlet
  2. He he, Line. Pinterest er faaaarlig og tidskrævende ;)

    SvarSlet
  3. Det var også ting jeg kunne finde på... især er jeg vild med en dyr-knagerække hvor er den sej...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...