lørdag den 22. oktober 2011

Kunst på udsalg - gør et vildt kup her!

Billedkunstneren Stina Grube Roy, som tilfældigvis også er min søster, sælger nu et af sine superfine malerier til en helt særlig og favorabel pris. Værket er dette, som du ser her:


Hun har det pt. selv hængende i sin stue, men synes, at hun trænger til lidt nyt kunst på væggene, så derfor sælger hun det.
Værket måler 120 cm x 120 cm, og prisen for et tilsvarende maleri af hendes i Galleri LABR og Galleri Brænderigården, hvor hun er tilknyttet som permanent kunster, er 10.400 kr.
Men nu har du, eller en af dine venner (?) muligheden for at erhverve det til en langt billigere pris.

Stina har nemlig valgt at lave en lille auktion over maleriet - og det hjælper jeg hende gerne med her på bloggen.
Da maleriet er temmelig stort, skal det fragtes, og det gør hun gerne, hvis du bor i en radius af 30-40 km af Roskilde. Ellers er der selvfølgelig mulighed for selv at betale fragt.

Auktionen starter på 2000 kr, altså 8400 kr. under galleriprisen.
Er du interesseret, så læg et bud her under denne tråd inden søndag den 6. november kl. 21.00. Hvert bud skal forhøjes med minimum 100 kr. pr. gang.

Byd løs, og få fingrene i ny kunst til dit hjem til en helt usædvanlig billig pris :)

3 kommentarer:

  1. Hei! Utrolig fint maleri. Jeg kan dessverre ikke kjøpe det (har ikke så mye penger om dagen..), men jeg kan godt reklamere for det på bloggen min? Generelt bra med penger hos nordmenn, hehe.

    SvarSlet
  2. Hej Maria. Jeg har tildelt dig en blogaward. Kig forbi min blog og tjek det ud. Kh Katrine

    SvarSlet
  3. Hej Karianne
    He he, det lyder som en plan med en norsk reklame til de rige olie-nordmænd :) Det må du meget gerne. Tak for det :)

    Kh. Maria

    Hej Katrine
    Tusind tak, det er jeg rigtig glad for :)
    Jeg sender den videre i løbet af et par dages tid, da jeg lige har et par indlæg i kø.

    Kh. Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...