tirsdag den 1. november 2011

De skal vist tage sig sammen på Fyn


Deres ry er tilsyneladende lidt blakket blandt den yngre generation. Det er ikke sikkert, at Fyn selv ved det, men der var ingen tvivl i sindet, da følgende samtale udspillede sig i dag, da jeg sammen med 2.a havde været i biografen og set "Æblet og Ormen", hvor der bliver brugt en del kraftudtryk og ord, som nok kan kategoriseres som bandeord:

Mig:" De bandede godt nok en del i filmen, hva´?"
Elev:  "Njaahhh... jo, det gjorde de lidt...Men jeg lagde også mærke til, at kortet til sidst i filmen viste, at de var fra Fyn. Det er nok derfor!"

Hvor får de det fra?!

Forøvrigt var det en rigtig skæg film. Der var nok en del pointer, som 2. klasse missede, men som vi voksne til gengæld morede os gevaldigt over - lidt ligesom med børnetimen "Nana", hvor der er lige dele sjov for voksne og børn :)

PS! Jeg har et job endnu :)

1 kommentar:

  1. Hej allesammen . Jeg har for nylig set et vidnesbyrd om Ypperstepræstens HARMONI på en blog, jeg besøger for forholds- og datingrådgivningsproblemer, fordi jeg havde haft alvorlige problemer med min kæreste, og vi havde været kærester i seks måneder, han ændrede sig lige pludselig, han returnerede ikke min kæreste. opkald, han begyndte at være utro, han sårede mig på mange måder, som jeg aldrig troede var muligt, og jeg tænkte bare, at jeg skulle prøve det*måske af desperation af en slags*..og jeg kontaktede Ypperstepræsten HARMONY. Til at begynde med føltes alt drømmende og utroligt , hans konsultationer og løsning var en lille smule let og mærkelig, og jeg var lidt bange, fordi jeg havde læst og hørt mange historier om falske trylleformularer, svindel, og jeg troede aldrig rigtig på magi.. Jeg spillede med med lidt håb og og tro og jeg sendte nogle få ting efter alt, og det virkede som et mirakel, alt gik i en helt ny retning, det var og er fantastisk... Jeg tror, ​​det var god tro, der fik mig til at læse det særlige indlæg den trofaste dag ..Jeg håber han c Du vil også hjælpe andre mennesker, som han gjorde mig...Jeg gjorde lidt, og jeg fik alt, hvad jeg ønskede. Hvis du ønsker *din kæreste, din kæreste, din mand, kone, din familie og dit kærlighedsliv tilbage. Send en e-mail til priestharmony1@gmail.com eller kontakt ham på Whatsapp ham +2349011460555

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...