torsdag den 29. september 2011

Craft it forward - én gang til :)

Igår skrev jeg om Craft it forward-legen, som jeg deltager i. Men jeg mangler én at sende en gave videre til. Derfor har jeg udvidet valgmulighederne en smule for den sidste potentielle deltager. Det handler jo om udbud og efterspørgsel. Og der var ikke efterspørgsel på den ene collage, så nu er der altså både muligheden for at vælge mellem den og de her ugleøreringe for den sidste deltager:






Det eneste der kræves for at få sådan et par, eller collagen... ;) - er, at du følger reglerne, som står beskrevet i forrige indlæg, samt sender mig din adresse på maria_grube@hotmail.com - og selvfølgelig, at du er den første, der kommenterer på gårsdagens indlæg :)

3 kommentarer:

  1. Hej

    Jeg synes da det lyder som en super sjov lege så her vil jeg da gerne deltage.

    God dag
    Kira

    SvarSlet
  2. Hey Maria, er det muligt at købe sådan et par øreringe?? :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...