onsdag den 23. februar 2011

Ich bin normalerweise Alkoholgegener...

Aber der...



Gin... Und der Rum...



Forresten, kommer du ofte her?






Når jeg ikke drikker øl, GT'er og rom og Cola, så kan jeg også godt lide at share lidt granny-love...



Ved bænken ved Frau Tulpe...



Og ved folks hoveddøre...



På Tacheles...



Og på U-bahn-stationer.



Eller ved tilfældige skraldespande.


Jeg er også ret vild med street art.



Selvom jeg vist ikke må fotografere det, og er en irriterende turist!

Lyder jeg som noget for dig, så skriv :)

2 kommentarer:

  1. Så gøy å se Granny-square prosjektet ut i live:) Jeg må komme meg i gang med å hekle så jeg får kommet i gang jeg også. Gleder meg! Kan jeg låne noen av bildene dine og skrive om prosjektet på bloggen min? Kanskje flere vil bli med på prosjektet da?

    SvarSlet
  2. Vi havde det også morsomt med at hænge dem op rundt omkring, selvom vi var noget nervøse for at blive opdaget. De er jo så ordentlige de tyskere, så man ved aldrig, om det ville være helt galt at hænge lidt hæklerier op ;).
    Du må hjertens gerne låne billeder. Det ville bare være skønt, hvis der var flere, der ville være med i projektet :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...