tirsdag den 29. marts 2011

Hvad du IKKE skal hækle og andre gode hækleblogs


Ja, man både griner og næsten græder en smule, når man ser disse to stakkels hunde. Sådanne indlæg er der i massevis af på bloggen What not to crochet. Jeg synes, at det er virkelig morsomt :)


Men det er ikke den eneste nye og seje hækleblog, som jeg har fundet, da jeg kom forbi EMU´s hjemmeside for håndarbejdslærere i folkeskolen.


Der er  også henvisninger til blogs med gratis amigurumi-mønstre, og Fru Ekelunds fine hækleblog og meget andet hæklelir. Så, hvis du kan lide at hækle, synes jeg, at du skulle kigge forbi :)

5 kommentarer:

  1. I guder, hvad folk dog finder på! *G*

    SvarSlet
  2. Kære Maria

    1000 tak for din kommentar på min blog og fordi du linker til mig!!! Jeg glæder mig til at kigge rundet herinde på din blog.

    Det der er da dyreplageri. Altså nogle mennesker.... *G*

    Kh Rikke

    SvarSlet
  3. June: Ja, det er ret vildt! Jeg håber virkelig, at ejeren er kommet på andre tanker efter at have kigget lidt grundigere på udtrykket i de to små staklers øjen :O)

    Rikke: Det var så lidt - man skal jo dele, når der er noget, som man virkelig er begejstret for :)

    Kh. Maria

    SvarSlet
  4. Arhahaha! Det er for sjovt. Tak for det link :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...