tirsdag den 15. marts 2011

Pssst... Der er ledige pladser i vores designkollektiv...


Nu forsøger jeg mig altså her i blogland, hvor jeg ved, at der findes så mange dejlige, kreative kvinder. 
Det skønne Design og kunstnerkollektiv (og butik) Workshop Copenhagen søger pt. nye medlemmer, og det kunne måske være en af jer bloggere...?



Vi er 25 kvinder, der sammen driver designkollektivet og butikken, som ligger i Studiestræde i København. Her er der masser af plads til kreativitet, eksperimenter og hygge, men altid med kvaliteten og det unikke look i højsædet.
Her bliver lavet alt fra børnetøj til voksentøj, keramik, glas, smykker, hårpynt, lamper, puder, tasker, malerier og en hel masse andet lækkert, som jeg i hvert fald altid bliver fristet af, når jeg er på vagt :)




De vigtigste praktiske detaljer, hvis du ville overveje at ansøge om medlemsskab, er:
Hvert medlem betaler 750 kr. om måneden i husleje.
Hvert medlem får alle pengene for salg af egne ting udbetalt. (ingen kommission eller andet her).
Hvert medlem skal tage 2-3 vagter på 2 måneder. Det kan både være hverdage og weekend. Vi kører også med halve vagter, så man kan tage vagter fra enten 11-14.30 eller 14.30-18.00 (så har man selvfølgelig bare dobbelt så mange ;) )

Vi har faktisk medlemssamtaler imorgen kl. 16.00. Måske kan du nå det? Ellers kan medlemsudvalget nok lokkes til at lægge et ekstra sæt samtaler ind på et tidspunkt.
Er du interesseret, så send meget gerne en ansøgning til marienoerreby@gmail.com.
Jeg er med i medlemsudvalget, men deltager ikke i samtaler, hvor jeg kender ansøgerne, så skriv gerne lige til mig, hvis du har sendt en ansøgning, så jeg er opmærksom på det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...