søndag den 19. juni 2011

Blogkylling

I dag er en dag, som jeg har glædet mig rigtig meget til. Men også en dag, som jeg efterhånden er blevet mere og mere spændt og nervøs over. Jeg skal nemlig træde ud af den virtuelle "hønsegård" og ind i den virkelige, Altså der, hvor man møder de andre søde bloggere face to face. Jeg skal nemlig til blogtræf her i København.
Det er SÅ spændende, men også SÅ skræmmende, synes jeg. Jeg ved, at de andre bloggere jeg skal møde, sikkert er utrolig søde, sjove og spændende mennesker, men alligevel bliver jeg sådan helt barnligt nervøs,som man kan blive, når man fx skal starte på en ny uddannelse, eller på date første gang. Den indre kylling kigger virkelig frem lige nu. Men jeg gør det. Ja. For det ville være så ærgerligt at gå glip af. Og jeg kan fornemme på de andres mails, at jeg ikke er den eneste, der er lidt spændt på den der måde.
Det bliver spændende, ja det gør  :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...