fredag den 24. december 2010

Den tekniske snilde, kreativiteten og julestemningen indfinder sig...

Nu ser det ud til, at det lykkedes mig at få uploadet et par billeder via dette oldnordiske internet, som mine forældre er i besiddelse af.
Sådan en juleferie kan pludselig åbne op for kreativiteten og for julestemningen, så her er, hvad de seneste par dage har budt på i begge retninger:



 Ja, jeg er en af de få, der ikke fik leget med krympeplast i min barndom. Så da jeg var en tur i Panduro og Fætter BR den anden dag, måtte jeg altså indkøbe krympeplast og dyre-tegneskabeloner. Det blev til disse små dyr (ret fine synes jeg selv), som passede perfekt i størrelsen til øreringe :)

 Og her er så begyndelsen på det omtalte kunstprojekt med min tvillingesøster. Hun maler popart (Stina Grube Roy) og skal her i januar have en ekstra udstilling i Galleri Working Art i Roskilde. I den forbindelse har hun lokket mig til at bidrage og deltage sammen med hende, så hun maler billeder og vi i fællesskab laver en lille popart-home collection i tekstile materialer. Dette er et af de første produkter. More to come...
 Popart-mulepose med tryk og applikationer.
 I dag nåede jeg også forbi min gamle dagplejemor, som er en slags bedstemor for mig. Hun havde til min store glæde stillet det sædvanlige julefad med juleslik frem, sådan som det har været hele min barndom. Hov, måske manglede der faktisk de der små chokoladeting med krymmel på, men pyt - det satte i hvert fald gevaldigt gang i min julestemning!
Sidst, men ikke mindst... et par girafffer lidt tættere på. Er blevet lidt pjattet med krympeplast!

1 kommentar:

  1. Super søde øreringe af krympeplast. Måske jeg også skulle prøve det i det nye år.

    Godt nytår

    Marlene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...