torsdag den 23. december 2010

En smule forvirret, men alting er jo svært til en start..

Efter at have læst en masse skønne håndarbejds- og designblogs, er jeg nu blevet fristet til at lave min egen blog. Først og fremmest mest for min egen fornøjelses skyld. Lige nu er jeg vist det man kalder en übernovice inden for bloggeriet, så der skal bruges noget tid og nogle kræfter på at lave en fin blog, der også er interessant for andre.
Så nu, hvor jeg sidder ude på landet hos de gamle og er sneet godt og grundigt inde, så kan tiden vel lige så godt bruges på dette lille eksperiment.
Dagen er begyndt med en lille smule kreativitet, for jeg har lavet et par ugleøreringe til min veninde. De skal bruges som gave til hendes søster. Nu må vi se, om jeg kan nå frem med dem til hende imorgen.
Senere skal der produceres ting til et kunstprojekt jeg har med min kreative tvillingesøster.
Jeg håber, at mine evner vil række til at få lagt billeder ud af det og uglerne, som det skrider frem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...