fredag den 15. juli 2011

Hjemvendt fra ferie og klar til fødselsdag




Imorgen holder jeg min næstsidste fødselsdag i mit liv... Næste år fylder jeg nemlig 29, og så er det vist kotume, at man som kvinde ikke bliver ældre ;).
Jeg er nu også hjemme fra ferie og klar til at blogge løs igen (har vist et par kommentarer, som jeg også lige skal have svaret på :))

Men tilbage til fødselsdagen. Det er nemlig ikke kun min, men også min tvillingesøsters og min mors.
Så vi holder stor samlet fødselsdag imorgen med brunch for omkring 30 mennesker. Det skal nok blive riiigtig hyggeligt! Og så er jeg begyndt at blive sådan lidt barnligt spændt på mine gaver. Mon det vender tilbage med alderen?

Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Den bedste dag til jer og er helt enig mht antal fødselsdage. Jeg har også kun én tilbage :-)

    SvarSlet
  2. He he, jeg blev da fejret og fik gaver da jeg passerede de 31 somre :-) Så du kan roligt glæde dig! Håber I havde en dejlig dag alle sammen! KH May-Britt

    SvarSlet
  3. Godt at høre Vibeke, at vi er flere, der er i den båd ;)

    May: Århh, ok så- hvis man stadig får gaver, så kan det godt være, at jeg skulle overveje at blive ved med at holde fødselsdag ;)
    Det var en rigtig dejlig dag med mange gæster og masser af god mad,så det kunne ikke være bedre :)

    Kh. Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...