mandag den 2. september 2013

Tryk på

Herhjemme er der tryk på. Den ene dag tager den anden, når alt går op i baby.
Men endelig er jeg nået til et punkt, hvor der er så mange rutiner, at jeg kan få lavet lidt kreativt. Det første kreative, eller skulle jeg måske nærmere sige produktive, jeg har kastet mig over, er at sy lidt til min lille Harald - og til min lille baby Anna (som faktisk ikke er min baby ;-) ).


Det er som om der altid er en hurdle jeg skal over, når jeg ikke har lavet noget håndarbejde i lang tid. Derfor valgte jeg at kaste mig over noget af det nemmeste: leggins!
For at der trods alt skulle være et lille touch af kreativitet over dem, valgte jeg at trykke på nogle af dem med nogle af de 80 trykrammer, som min søster og jeg har lavet i forbindelse med vores serigrafi-polterabendsvirksomhed.
Det gik dog op for mig, at vores serigrafikoncept ret tydeligt henvender sig til kvinder, for det var ikke mange motiver jeg kunne finde, der var oplagte "drengemotiver". Så jeg må nok i gang med at lave lidt flere rammer...


En lille gun skulle der til. Jeg tror jeg vil prøve at lave et par, hvor pistolen er placeret ved hoften, så den er klar til at blive trukket :-).


Et af mine søde mødregruppemedlemmer ville gerne lege med, og hun gik selvfølgelig all in på pink, da hun har en pige. Åhhh... jeg var en smule misundelig.
Jeg kan jo selvfølgelig trykke lidt til baby Anna, som er min tvillingesøsters lille pige. Hun bor 50 meter længere nede ad vejen - det er derfor hun også lidt er min baby <3.


Mønsteret på leggins´ne er herfra og det er gratis. Jeg har erfaret, at det er lidt småt i størrelserne, så det er en god idé at lave en prøve, før man klipper ud til ti par. Derudover har jeg også lagt et par centimeter til i længden i livet, da de ellers kan være svære at få op over bleer og små barnerumper.

4 kommentarer:

  1. Fine tryk og bukser! Ja nogle gange skal man bare lige igang med det kreative igen.
    Men har da set på IG at du er kommet efter det igen;)

    SvarSlet
  2. Hvor er de blevet fede. Er vild med drenge bukserne med pistolen.
    Forresten dejligt at du er tilbage igen :-)

    SvarSlet
  3. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlet
  4. Hej allesammen . Jeg har for nylig set et vidnesbyrd om Ypperstepræstens HARMONI på en blog, jeg besøger for forholds- og datingrådgivningsproblemer, fordi jeg havde haft alvorlige problemer med min kæreste, og vi havde været kærester i seks måneder, han ændrede sig lige pludselig, han returnerede ikke min kæreste. opkald, han begyndte at være utro, han sårede mig på mange måder, som jeg aldrig troede var muligt, og jeg tænkte bare, at jeg skulle prøve det*måske af desperation af en slags*..og jeg kontaktede Ypperstepræsten HARMONY. Til at begynde med føltes alt drømmende og utroligt , hans konsultationer og løsning var en lille smule let og mærkelig, og jeg var lidt bange, fordi jeg havde læst og hørt mange historier om falske trylleformularer, svindel, og jeg troede aldrig rigtig på magi.. Jeg spillede med med lidt håb og og tro og jeg sendte nogle få ting efter alt, og det virkede som et mirakel, alt gik i en helt ny retning, det var og er fantastisk... Jeg tror, ​​det var god tro, der fik mig til at læse det særlige indlæg den trofaste dag ..Jeg håber han c Du vil også hjælpe andre mennesker, som han gjorde mig...Jeg gjorde lidt, og jeg fik alt, hvad jeg ønskede. Hvis du ønsker *din kæreste, din kæreste, din mand, kone, din familie og dit kærlighedsliv tilbage. Send en e-mail til priestharmony1@gmail.com eller kontakt ham på Whatsapp ham +2349011460555

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...