torsdag den 24. maj 2012

Det er de små ting, der gør det... (min Pinterest-uge dag 3)

Sådan cirka noget i den stil har jeg hørt min kæreste udbryde mange gange. Jeg har ikke selv forbandet fundet af en hårnål på gulvet, men derimod ofte nærmest jublet, fordi jeg ikke havde en eneste tilbage - og nu havde fundet redningen til frisuren. Men nu skal det være slut med kærestens dybfølte suk og min mangel på hårnåle.
Pinterest er jo min ven. I dag har min ven hjulpet mig med en idé til, hvordan jeg holder styr på mine hårnåle:

Idé og billede lånt her.
Jeg har klistret mit magnettapebånd op på en knagerække fra IKEA, som jeg har til halskæder. Ovenover har jeg et par wirer, hvor alle mine øreringe hænger. Så nu er det meste af dullegrejet samlet :).
Man kan vist godt se på min samling af hårnåle, at den magnettape var tiltrængt...



5 kommentarer:

  1. Det var da en smart idé!

    Jeg har forresten et sommertilbud, der hedder "Blog design make-over for kun 500 kr"!
    Kontakt mig via http://cristina.dk , hvis du eller andre er interesserede :)

    SvarSlet
  2. Fantastisk idé og måde til at holde styr på hårnålene.
    Ja, Pinterest er nu en fin opfindelse... :-)

    SvarSlet
  3. Det var da en god ide! Jeg har også altid problemer med forsvundne hårnåle, som bare er irriterende, når håret skal sættes. Tak for lidt inspiration;)

    SvarSlet
  4. Her bor du da bare skønt! Har straks meldt mig som fast.

    Hilsen en pædagog der også snart er husejer - er det ikke bare skønt?!

    SvarSlet
  5. Hej allesammen . Jeg har for nylig set et vidnesbyrd om Ypperstepræstens HARMONI på en blog, jeg besøger for forholds- og datingrådgivningsproblemer, fordi jeg havde haft alvorlige problemer med min kæreste, og vi havde været kærester i seks måneder, han ændrede sig lige pludselig, han returnerede ikke min kæreste. opkald, han begyndte at være utro, han sårede mig på mange måder, som jeg aldrig troede var muligt, og jeg tænkte bare, at jeg skulle prøve det*måske af desperation af en slags*..og jeg kontaktede Ypperstepræsten HARMONY. Til at begynde med føltes alt drømmende og utroligt , hans konsultationer og løsning var en lille smule let og mærkelig, og jeg var lidt bange, fordi jeg havde læst og hørt mange historier om falske trylleformularer, svindel, og jeg troede aldrig rigtig på magi.. Jeg spillede med med lidt håb og og tro og jeg sendte nogle få ting efter alt, og det virkede som et mirakel, alt gik i en helt ny retning, det var og er fantastisk... Jeg tror, ​​det var god tro, der fik mig til at læse det særlige indlæg den trofaste dag ..Jeg håber han c Du vil også hjælpe andre mennesker, som han gjorde mig...Jeg gjorde lidt, og jeg fik alt, hvad jeg ønskede. Hvis du ønsker *din kæreste, din kæreste, din mand, kone, din familie og dit kærlighedsliv tilbage. Send en e-mail til priestharmony1@gmail.com eller kontakt ham på Whatsapp ham +2349011460555

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...